1 doların masonik sırrı


Arkadaşlar öncelikle belirteyim burada yazacaklarım size saçma gelebilir ama tesadüflere inanmayan ben yine Rabbimin sanki tokat gibi bir cevabını görmüş bulunuyorum hemde bu dünyanın en önemli masonik parası 1 Doların üstünde!

1 Doların üzerinde masonik sembollerle dolu olduğu heryerde yazıyor. Fakat bu akşam elime 1 Doları alıp inceleyince bir şey fark ettim. Sanki bu dünyayı yöneten şeytanlara karşı çok iyi cevap konmuş sanki Siz Dünyayı Sizin Yönettiğinizi Sanın der gibi.. şimdi size 1 doları göstereceğim hepimizin bildiği 1 Dolar budur dikkat ederseniz üstünde Tek göz pramit ve israil simgesini andıran yıldızlar ve bir sürü masonik ve batıl simge vs...

Büyütmek için tıklayınız, esas boyutları 800x356.


Ama Dikkat edin ortada İN GOD WE TRUST ve Altında Koskoca harfler ile ONE yazıyor! Şimdi İN GOD WE TRUST türkçe 'Biz Tanrıya Güveniyoruz' demektir. Altında yazan ONE ise zaten hepimizin bildiği BİR (1)dir.Şimdi 1 Doların üstüne İN GOD WE TRUST yazılmasının asıl sebebi Sovyetler ve Abd arasındaki soğuk savaş döneminde biliyorsunuzki Komünizm Allahı reddeden bir yönetim şeklidir. Amerikalılarda Allah inancı olan ülkeleri kendi tarafına çekmek için bu yazıyı ( İN GOD WE TRUST) doların üstüne koymuştur. Herneyse Komünizmde Emperyalizmde sonuçta onların elinin altındaydı ama burda anlaşılması gereken burada bunu bilerek yapmazlar çünkü adamlar zaten Şeytanlara tapıyorlar yani bir şirk koşma var onlara göre Allah yok (HAŞA!) onlar cinlere ve şeytanlara tapıyorlar durum öyle olunca demekki bunlar bunu ya hata olarak yaptılar yada gözden kaçırıp sanırsam Allahta onlara sanki ibretlik bir cevap verdi;
Beyaz olan yerin üstünde SADECE İN GOD WE TRUST türkçe Biz Tanrıya Güveniyoruz demek ve altında koskoca (1) ONE yazısı var yani Biz Tanrıya Güveniyoruz TEK (1) olan gibi bir mana çıkıyor burdan. Ki zaten TEK Allaha inanmak Allahın insanlardan istediğide budur zaten bu yüzden Peygamberler ve Kitaplar gönderdi onun TEK olduğunu bilelim ve sadece ona inanıp ibadet edelim diye! Kendi kendime dedim yoktur öyle şey şeytana tapan adamlar bunu yaparmı diye araştırdım. Meğerse Soğuk Savaş bitince bu yazıyı dolar üstünden kaldırmak istemişler ama kaldıramamışlar Abd halkı karşı çıkmış ve bu yazı Koskocaman ONE yazısının üstünde kalmış şimdi benim kafa dank etti burda acaba Allah bir cevapmı veriyor diye Çünkü ONE DOLLAR yazsalardı İN GOD WE TRUST yazısının altına bişi demicektim ama sadece Kocaman ONE yazıyor! sizinde düşüncelerinizi bekliyorum.

1 doların masonik sırrı için “0 yorum” bulunmaktadır.

Bu Bir 'WebPlusBlog' Ürünü Olup Tüm Hakları Saklıdır®www.webplusblog.blogspot.com