Allah' a isyan olarak değerlendirilen şarkı ve sözleri


Şirk koşmak taptım secde ettim gibi ifadelerin şarkıda yer almasıdır....

İbrahim ve ebru gündeşin söylediği ben insan değilmiyim

Müslüm gürsesin yıkılsın minaraler açılsın meyhaneler
ve yine Müslümün evvela hüdayı tanımasam sana Allah derdim....

Sertap erenerin Tanrı unutmuş olsada.....

hakkı buluttan ben sana taptım

''Ben sana öylesi taptım inan. Böylesi aşka yasak tanımam. Deliler gibiyim anla biraz. aklımı yolda bıraktım inan.''

Şarkı sözü.(Ebru Gündeş seslendiriyor.)

ibrahim tatlıses in şarkısıydı sanıyorum" bir tanrıya taptım birde sana"

Hande Yenerinde "Off güzel ALLAH ım içimi ısıtan adam sanki senin aynandı"

cennetim sensiz ise ben cenneti neyleyim..tanrı kulunu hiç unuturmu..seninle cehennnem ödüldür bana,sensiz cennet bile sürgün sayılır..yıkılsın camiler açılsın meyhaneler (muslum gurses yasaklı album)

KOPARAMAM KALBİMİ SÖKÜP ATAMAM YERİNDEN
SANA TAPTIM ALLAH GİBİ SÖYLE NE GELİR ELDEN..EROL BUDAN..

YARAP AL CANIMI YARAP AL CANIMI
NEDEN KARA YAZDIN BENİM ALIN YAZIMI_? Müslüm ve ibo söylüyo..

TANRIM UNUTTUNMU MAHSUN KULUNU..yine müslümden bi şarkı..

İyi ki geldin iyi ki varsın. Sen gördüğüm en son ilahsın. İçim derim sana yangın, tenimde izin kalsın....

Nükhet Duru ve yanındakinin aşk sözleri.::::........

.......ilahımsın sevgilimsin. Sensiz yalnız sensiz içim, Göz yaşlarım senin için....

Tanju Okan

Şimdi tapılacak sarılacak Başka bir aşk yok

Korkumdan ağladım sabahladım Gelmedim üstüne

Şimdi mahfettiğin günlerin Acısını taşıyorum

Kendime acıyorum Böyle kötü kader istemiyorum

bengü
.
dertlerin kalkınca şaha bir sitem yolla ALLAH a ( edip akbayram ) aldırma gönül

1. YALIN -- Ben taptıkça o hepten kaçar gider...

2. YALIN -- ZALİM...Gözümü karartıp yeniden taptığımda

3. NAZAN ÖNCEL -- Gerçeklere tapıyorum meseleyi kapıyorum

4. BURCU GÜNEŞ -- Bu ayrılığa bir sebep göster Kulun olayım

5. SELAMİ ŞAHİN -- Tapılacak Kadınsın

6. EROL BUDAN -- Tapınağımsın Duygularımın 

Allah' a isyan olarak değerlendirilen şarkı ve sözleri için “0 yorum” bulunmaktadır.

Bu Bir 'WebPlusBlog' Ürünü Olup Tüm Hakları Saklıdır®www.webplusblog.blogspot.com