Dön Bana


Dön Bana

Neden umut verdin ki bana
Bağlanmaz mı sandın sana
Ateş düştü sol yana
Ne olur dön bana

İşte sevdim seni
Sen ise suçlu gördün beni
Değer verdiysen bu cana
Ne olur dön bana

Rüyamdasın biliyor musun
Seni seviyorum dinliyor musun
Deli divane oldum görüyor musun
Ne olur dön bana

Durmadı işte gönül biran
Söyleyip yandı heman
Bekledi durdu heran
Ne olur dön bana

Akıp gider cümle alem
Durmaz bu kalem
Yazar durur kelam
Ne olur dön bana

Koşar dururum
Yanar dururum
Söyler dururum
Ne olur dön bana

Söyleyemedim karşında
Ömrümün baharında
Bu dert benim başımda
Ne olur dön bana

Ama anladım gerçek aşkı
Dünyevi aşk onun yanında taştı
Sevgim gökleri aştı
Ne olur dön bana

Belkide sen sebep oldun
Sayende gerçeği buldum
Neden dargın oldum
Ne olur dön bana

Hayırlısını istedim Hak'tan
Ne verirse razı oldum Allah'tan
Gökhan ister Es-Semi'den
Ne olur dön bana

Dön Bana için “0 yorum” bulunmaktadır.

Bu Bir 'WebPlusBlog' Ürünü Olup Tüm Hakları Saklıdır®www.webplusblog.blogspot.com