Sessizce Gidiyorum Bu Gece


Sessizce gidiyorum bu gece.
Hayallerimiz,
Gülüşlerimiz,
Sevgimiz,
Hepsini alıp gidiyorum.
Tek kelime etmeden.
Yine seni dinlemeden.
Gözyaşlarını düşünmeden.
Hoşçakal bile demeden.
Gidiyorum..
Seni ne kadar sevsem de,
Her geçen gün daha çok özlesem de,
Sensiz bir hayatı düşünmesem de,
Gidiyorum..
Geçmişimin her parçasında olsan bile,
Gelecek için binlerce söz vermiş olsam bile,
Gidiyorum..
Aşk diye bir şey vardı,
Ne sevmekti ne de sevilmek.
Mantıklı, duyguydu, sabırdı..
Aşk....Gelecekti.
Ve şimdi biz yokuz.
Sen ve ben.
Aynı aşkın ayrı düşünceleri.
Sevdik.. Çok sevdik..
Aşkı yalnızca sevgi zannettik.
Buna hep inandık.
Yanıldık...
Sen..
Hapishanede özgürlüğünü arayan bir mahkum.
Bense o hapishanede bir gardiyan.
İşte...
Sessizce gidiyorum bu gece.
Özgürlüğünün her anı senin..
Gelecegindeki ben..
Yokum şimdi...

Sessizce Gidiyorum Bu Gece için “0 yorum” bulunmaktadır.

Bu Bir 'WebPlusBlog' Ürünü Olup Tüm Hakları Saklıdır®www.webplusblog.blogspot.com